Dag 6 Roemenië

24 mei 2013 - Boekarest, Roemenië

Na een heerlijk maar kort nachtje in het nieuwe hotel, waren we allemaal lekker aan het ontbijt, vergeleken met ons oude verblijf was dit superluxe, maar volgens meneer Tip was het nog niet goed genoeg. Toen de koffers en spullen  in de bus waren geladen, gingen we richting Boekarest, de busrit duurde redelijk lang, maar het uitzicht was super mooi. We kwamen langs universiteiten, een soort replica van de Arc de Triomphe en hele grote gebouwen. Na wat zeuren gingen we toch naar Ceausescu's Palace, wat eerst niet echt de bedoeling was. Toen we aankwamen was het alleen buiten rondkijken,  maar toen gingen we toch naar binnen want iedereen had een paspoort en mocht het toch. Later bleek echter het geval dat er zogenaamd niet genoeg tijd voor was, maar we gingen nog wel naar een of ander museum, maar dat kon ook maar 20 minuten (wat uitliep tot nog 20 minuten nadat we in de bus zaten). Na wat mopperen en klagen, gingen we naar het vliegveld. Eenmaal daar nam iedereen afscheid van elkaar. Ik ga die mensen erg missen. Nu zitten we met z'n allen op het vliegveld voor de gate te wachten om te gaan boarden, maar eerst nog even genieten van een glas cola of een kopje koffie. We hebben het deze week erg leuk gehad en gaan deze trip waarschijnlijk nooit meer vergeten.

Luca

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Erik Grootenhuis:
    24 mei 2013
    Allemaal een goede retourvlucht en tot vanavond in Zwolle!