Dag 5 Slovenië

21 oktober 2013 - Bistrica, Slovenië

Op zondag hebben we de omgeving van Bistrica verkend: Een golfbaan, een klooster, een kinderboerderij. .. De leerlingen (en de docenten) vermaken zich uitstekend! Onze CCC'ers hebben vooral contact met de Sloveense leerlingen. En ja... nog steeds mooi weer! ;-)

Vriendelijke groet,

Mevr Van den Berg & mevr Van der Kooy

19 oktober

Vandaag konden we lekker uitslappen. Om 9 uur werd ik wakker. Na een leuk potje xbox met jaka hadden we lunch rond 1 uur. Daarna gingen we met een soort treintje naar een dorpje. Daar konden we even minigolfen (nog een sport waar ik niks van kan). Daarna zijn we met het treintje naar een klooster gereden. Daar zijn we na nog een rondleiding naar een chocoladewinkel gegaan. Daarna gingen weer in het treintje naar de volgende bestemming. Hier waren veel herten. We mochte ze ook nog uit de hand voeren. Daarna kregen we avond eten . Het was best lekker. Er was friet en kip (tenminste, ik denk dat het kip was). We kregen als toetje ijs. Daarna gingen we weer naar huis. Ik ben denk ik rond kwart over 10 gaan slapen. Tot morgen!