India; de eerste dag

17 oktober 2016 - Bangalore, India

15-10-16

‘S ochtends moesten we vrij vroeg opstaan, namelijk om half 5.

Er werd van ons verwacht dat we om half 6 bij de school zouden verzamelen, maar zoals dat hier gaat liep het erg uit. Eenmaal in de bus gingen we richting de watervallen. Ergens in een klein dorpje langs de weg hebben we ontbeten. We hadden geen idee waar we precies heenliepen maar we kwamen uiteindelijk uit in een heel gezellig local eettentje.

Toen we bij de watervallen aangekomen waren, was het plan om naar beneden te gaan lopen en te zwemmen, maar dit lukte uiteindelijk niet. We wilden daarom naar een andere plek om te zwemmen, maar onderweg kwamen we langs een rivier waar je met een prachtig uitzicht kon genieten van een boottocht. Dit bootje was geheel gemaakt van bamboe en zeil.

We hebben de hele dag door kunnen genieten van de Indische maaltijden en de gastvrijheid.

In de namiddag zijn we nog een stukje verder gereden om tempels te bezoeken. Het was erg indrukwekkend om te zien hoe de Indische mensen zo toegewijd zijn aan hun geloof.

Aan het eind van de dag waren we allemaal uitgeput en daarom vielen we op de terugrit snel in slaap.

Het is voor Indiërs gebruikelijk om laat te eten. Wij gingen dus om tien uur even een hapje eten langs de weg. Je moet misschien wel even wennen aan het Indische eten en het ziet er misschien niet altijd even fris uit, maar we hebben echt heel erg genoten.

Een dag om nooit te vergeten!

Laura en Lise

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gertjan:
    18 oktober 2016
    Leuk die foto's en de verhalen