Dag 2: First day of school

19 maart 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

Gisteren was de eerste volledige dag in Londen, die we grotendeels doorgebracht hebben op de school. We waren die ochtend al vroeg wakker. Na een typisch Engels ontbijt (pannenkoeken, appelflappen en croissants) gingen we lopend naar de school.

Op school volgden we een les. Daarna hielpen we een Ipad klas met een project. Het was tijdens de pauze grappig om te zien dat toen er een mevrouw naar buiten kwam, en op haar fluitje blies, in no-time iedereen stil stond en daarna alle leerlingen opstelden in rijen.
Ook werden we in de pauze steeds aangesproken, en ze vroegen uit welk land we kwamen. En hebben we even gebasketbald met die kinderen van de school. Daarna zijn we naar een nettballtoernooi van de school geweest.

We hebben een hoop nieuwe vrienden gemaakt. (Tom en Sander)

De eerste dag ging ik meteen naar een dansshow, dat was leuk.  Veel kinderen willen hier beroemd worden. We hebben gegeten bij de mac. Ik heb nog geen een keer thuis gegeten, alleen uit eten. Dus dat is wel luxe. (Danique)

De tweede dag gingen we na school met drie gastgezinnen bowlen, dat was heel gezellig daarna hebben we gegeten bij de macdonalds, BIG MAC!  :):):):):):):):):)
De mensen zijn heel aardig hier.
(Emma, Tessa)