China 2015, dag 7

20 oktober 2015 - Beijing, China

Vandaag was het zoals altijd weer een volle dag. Ik moest al om zes uur opstaan om daarna met de bus naar school te gaan. We zijn toen met de Nederlanders naar een soort basisschool gegaan. We kregen allemaal een buddy toegewezen die ons zou begeleiden deze ochtend. Als eerste kregen we les in allemaal verschillende Chinese kunsten. Ik leerde mijn eigen naam in het chinees schrijven. Na de thee ceremonie werden we verdeeld in twee groepen. Ik kreeg dansles, wat super leuk was! Na het basketballen en het afscheid nemen van onze 'tijdelijke' buddy's gingen we weer terug naar school. Daar werkten we weer aan ons CSR project. Als laatste kregen we nog kung fu les, dus het was een erg sportieve dag. Na school ben ik samen met mijn buddy en nog twee anderen uit eten geweest. We aten dumplings in een typisch Chinees restaurant: erg lekker! daarna heb ik nog gewinkeld in allerlei verschillende winkelcentra, met als resultaat en hele hoop souvenirs! We zijn laat laat thuisgekomen dus ik ga snel slapen, want morgen moet ik er al om half zes uit!
Susanna Lucas

1. Frank Lucas:
    21 oktober 2015
    Wow, wat een prachtige ervaring. En erg leuk om toch een beetje op de hoogte te blijven. We zijn heel erg benieuwd naar alle verhalen straks.