Uitwisseling Beijing 2014-2015 woensdag

15 oktober 2014 - Beijing, China

Vandaag een schooldag; in de ochtend startten de leerlingen met het bijwonen van twee lessen met hun buddy. Interessant, anders, saai en onjuist waren termen die we terughoorden. We geloven dat het CCC zo slecht nog niet is.

(Een van de leerlingen was zelfs al om half zeven op school omdat haar buddy een afspraak had met een docent!!!)

Hierna mochten de leerlingen aan de slag met de fijne motoriek. Hun werd geleerd hoe we Chinese knopen moesten leggen...het duurde even, maar uiteindelijk had iedereen resultaat.

Na de lunch was het tijd voor andere actie: presenteren, discussiëren en werken aan de opbouw van het bedrijfje. Het logo is gemaakt, het businessplan geschreven en de presentatie voor vrijdag is voorbereid. Dit alles ging niet vanzelf: de communicatie verliep niet altijd even makkelijk, de opdracht werd weleens verkeerd uitgewerkt waardoor er opnieuw moest worden begonnen en het tijdstip werkte niet helemaal mee (eind van de dag). Vrijdag mogen we de resultaten zien. Wordt vervolgd.