Spanjee

8 mei 2014 - Navas del Rey, Spanje

Heyyy allemaal!
Het is zoals gewoonlijk weer 30 graden , heerlijk !
Gistermorgen hebben we een verslag moeten maken over het prado museum waar we dinsdag geweest zijn. We kregen een cd'tje met alle foto's die wij gezien moeten hebben maar van de 7 schilderijen hebben we er maar 2 goed en die hebben wij niet echt goed gezien ! De sloveense jongens gingen gelijk aan de slag dus wij dachten oh wij hoeven niks te doen maar toen zeiden ze ja gaan jullie maar de beschrijving en wat het betekent opzoeken , en toen gingen hun de titel en de naam van het verslag doen , lekker makkelijk dachten ze !
Gistermiddag hebben een spel gedaan buiten superwarm! Maar Nathalie is 1e geworden met haar groepje en ik 2e !
Vandaag zijn we naar het Real Madrid stadion geweest echt supermooi! Een hele tour gedaan op veld geweest je mocht niet op het gras maar wel ernaast op een nep grasmat en de kleedkamers  ,was echt superleuk ! Daarna zijn we wezen lunchen ( bij ons is een dinner ) want we kregen pasta als voorgerecht,  patat met kip en soort kroketjes als hoofdgerecht en als nagerecht iets met chocolademousecake ! Toen zijn we weer met de bus naar het centrum geweest en nog een uurtje wezen shoppen :)
Groetjess Lotte & Nathalie

1. Meneer ten Doeschot:
    11 mei 2014
    Ziet er gezellig uit hoor!