Spanjee

6 mei 2014 - Navas del Rey, Spanje

Olaaa cada uno !

Het is hier de hele week ongeveer 30 graden en we zijn al lekker bijgekleurd  ! Elke dag eten we pas rond 22:00.
We kunnen lekker roddelen over iedereen omdat niemand ons toch verstaat haha , en lotte heeft 2 nieuwe namen gekregen : otan en emma haha
Gister hebben we de school gezien allemaal kleine kinderen gingen ons rondleiden van ongeveer 8 jaar en ze konden echt super goed engels en ze waren heel erg schattig!
We hebben smiddags heuvel op heuvel af ongeveer 2 avondvierdaagse lang gelopen voor een rivier maar het was wel heel mooi en gezellig we gingen ongeveer met 30 mensen erheen !
Vandaag zijn we naar het Madrid geweest en het was supersuperleuk!!
We zijn naar een museum geweest waar we allemaal opdrachten moesten doen. We zaten in een groepje met sloveense leerlingen en griekse docenten alleen de griekse docenten wouden absoluut niet luisteren haha !
Toen kregen we een rondleiding door madrid en daarna hadden we 3.5 uur vrije tijd om te shoppennn :)
Meneer Baas en meneer Dekker hadden niet zoveel zin om met ons mee te gaan shoppen dus zijn we er met z'n 2en op pad gegaan. Het is een superleuke stad en we zijn goed geslaagd haha :)
Nu zitten we in de bus naar Navas Del Rey !
We missen school nog niet en onze klas succes met jullie toetsen nog !
Groetjes uit Spanjee van Nathalie en Lotte
Adiosss