Dag 5

8 februari 2014 - Xánthi, Griekenland

Hallo allemaal, hier een verslag van de vijfde en laatste dag op de school waar we elke dag heen gingen. We moesten weer vroeg op om op school te zijn en daar gingen we als eerst knutselen en verven...
Toen we alles hadden afgerond daar hadden we pauze en gingen we even naar buiten met de Griekse kinderen spelletjes doen.
Vervolgens hebben we met alle leerlingen uit verschillende landen ook nog spelletjes gespeeld. Dit was erg leuk en gezellig. We hebben vooral spelletjes met een estafette gedaan. Toen werden de certificaten aan iedereen uitgereikt, voor al het harde werk wat we daar moesten doen ;)
Na de certificaten hebben we met de hele school gedanst en hard meegezongen met alle muziek, iedereen ( ja zelfs alle leraren ) deden enthousiast mee.

Maar aan alles komt een einde, want dit was het laatste wat we op school hebben gedaan. Dus er moest ook afscheid genomen worden.
Na het afscheid zijn we met alle comenius leerlingen en leraren nog in een restaurant wezen eten, het was erg lekker.
Hierna gingen we weer voor de school wachten om mee naar de huizen van de gastgezinnen te gaan. Sommige landen ( Engeland en Roemenië ) zijn vandaag al vertrokken, dus daar hebben we afscheid van moeten nemen.

Toen was het normale programma voorbij, maar daarna heb ik ( Sam ) nog gebowld met mijn gast-broer en een paar Italianen, en ook Samira en Cindy kwamen iets later binnen, erg gezellig!
Toen ben ik met Vaggelis ( gast-broer ) nog snel naar huis gegaan, maar daarna ook weer terug naar de stad. Joost en ik gingen met broers en zussen van onze gast-broers nog naar een soort bar, daar hebben we nog even gefeest tot 12 uur. Toen was onze dag voorbij, morgen weer vroeg op om weer terug naar Nederland te gaan!

Tot later!
Sam Wolting

1. Nancy (moeder Sam):
    8 februari 2014
    Klinkt als een heel gezellige dag! Benieuwd naar de foto's die erbij horen!!!