Dag 5 Roemenië

23 mei 2013 - Sinaia, Roemenië

Na opnieuw een nacht met weinig slaap, moesten we er super vroeg uit, om onze tassen te pakken en onszelf klaar te maken voor een lange busrit van ongeveer 6 uur naar Dracula's Castle. Eenmaal daar werden we dood gegooid met souvenirwinkels en allerlei prulletjes. Eenmaal klaar met de winkeltjes gingen we naar buiten en natuurlijk, nog meer kraampjes. Na een kwartiertje werd iedereen bij elkaar geroepen en gingen we richting het kasteel. Na een paar foto's en een paar vermoeide leraren later, waren we boven bij het kasteel. Het kasteel zag er geweldig uit (en je had er WiFi :D ) maar de kamers waren wat leeg, we hadden wat meer informatie verwacht over het verhaal van Dracula zelf, en dus niet over wie er wel niet allemaal in het kasteel hebben gewoond. Toen gingen we terug naar al die winkeltjes en we dachten even Bart, Merel en Renate kwijt te zijn maar die zaten gewoon in de bus (Luca bleef natuurlijk braaf bij de leraren). We aten pizza's in de en reden gelukkig rechtstreeks naar het hotel in plaats van nog een ander kasteel. In de bus was het uitzicht prachtig, groen, heuvelachtig en een beetje onweer erbij. Eenmaal bij het hotel kregen we een super luxe kamer met een mini-bar (koelkast met drankjes waar je voor moet betalen) super ruime badkamer, balkon en heel fijne bedden.

Bart en Luca