Dag 1: Getting settled

18 maart 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

De eerste nacht in Londen zit er alweer op. Na een korte vlucht zijn we veilig geland op Stansted Airport. De dames trokken de aandacht van het hele vliegtuig, door luidkeels te gillen op het moment dat de wielen van het vliegtuig de grond raakten.

We namen een taxi naar de school en werden prima vermaakt door de 'inside stories' van de chauffeur. Bij de school stonden de Engelse docenten al op ons te wachten en de gastgezinnen arriveerden snel. Het was voor de leerlingen natuurlijk best spannend, want je weet nooit waar je terecht komt. Na wat onwennige en verlegen begroetingen ging iedereen op pad.

Vanochtend ontmoetten we elkaar weer op school en de verhalen zijn tot nu toe aleen positief. We hoorden verhalen over lekker eten en uitgebreide ontbijtbuffetten.

Vandaag brengen we de dag door op de school en volgen de leerlingen lessen en praten ze over eco-schools en duurzaamheid.

Iedereen lijkt het naar zijn/haar zin te hebben, dat belooft veel goeds voor de komende week!