Dag 3: Covent Garden

20 maart 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend zijn we begonnen met het ECO-project. In gemixte groepjes bedachten we recyclemethoden voor afvalproducten, waarna we de oplossingen aan elkaar presenteerden. Het was genoeglijk om te zien dat in elk groepje in ieder geval één Nederlandse leerling presenteerde. Onze leerlingen lieten zien niet bang te zijn om iets in het Engels te presenteren aan een grote groep mensen!

'S middags gingen we gezamenlijk met de metro naar Covent Garden. De leerlingen moesten een gehaat en veel te klein hesje aan, anders mochten ze als leerling niet gratis mee, en natuurlijk werd deze bij aankomst meteen onderin de tas gestopt.

We gingen eerst als Nederlandse groep samen naar de M&M store, waarna de jongens en meisjes apart de omgeving van Covent Garden verkenden.

Na een heerlijke pizza (of pasta) hebben we genoten van de spetterende musical The Lion King, al konden sommigen de ogen na de pauze nog nauwelijks open houden, vanwege de lange dag vol nieuwe indrukken die achter ons lag.

Na een korte nacht verzamelden we vanochtend weer op school voor een European Assembly waarbij drie basisscholen in drie talen voor ons en de burgemeester zongen. Vandaag gaan we verder met het ECO-project en we eten het traditionele Fish and Chips.

1. Ron Dekker:
    20 maart 2013
    Laat ik nou ONTZETTEND benieuwd zijn naar een foto met jullie in die mooie hesjes....
  2. Meneer ten Doeschot:
    21 maart 2013
    Leuk om te horen dat jullie al goed in het engels kunnen presenteren! ......laat de verhalen over de Mac en musicals maar achterwege anders worden jullie klasgenoten nog jaloers.
  3. Gert van der Zwan:
    Goede verhalen!
    Fijn om te lezen dat jullie zulke mooie ervaringen opdoen.
  4. Meneer Roffel:
    21 maart 2013
    Leuke verhalen zeg! Jullie website staat gelinkt op twitter, zo kan iedereen jullie verhalen volgen!
  5. Arina Kunst:
    22 maart 2013
    Dank voor het leuke verhaal per dag. Zijn wij als ouders op de hoogte van jullie avonturen. Kunnen we op afstand ook mee genieten. Wat een leuke onderneming!