China, dag 5

18 oktober 2015 - Beijing, China

Zondag (18-10-15)

Ook vandaag was een zeer geslaagde dag. Ondanks dat ik er om 8 uur uit mocht op zondag ochtend was dat het dubbel en dwars waard! Na een apart ontbijt met verschillende soorten soepen en brood pakte mijn gastgezin en ik de bus naar een enorm park tegenover de verboden stad. In het park kon je ontzettend ver omhoog lopen waardoor je een fantastisch uitzicht had op de (verboden) stad ;). Vervolgens gingen we lopend naar een bekende straat met allemaal kleine winkeltjes waar mensen alle producten zelf maakten, zelfs op zo'n straat kan een starbucks niet ontbreken dus stopten we voor een kopje koffie. Het was inmiddels lunch tijd en mijn gastgezin besloot me mee te nemen naar Cat Tales, dit is een restaurant waar allemaal katten vrij rondlopen. Verbazingwekkend genoeg was het eten, wat op een digitale menu kaart stond en daarop ook kon worden besteld, vrij westers en heb ik dus genoten van een portie patat, wat kaaskroketjes, pizza en spaghetti! Na de lunch hebben we nog een uurtje of 2 rondgewandeld en toen zijn we met de taxi terug gegaan naar het huis van mijn gastgezin :) ik zit op het moment te chillen en over ongeveer anderhalf uur ga ik eten om vervolgens weer op tijd mijn bed in te kruipen :)
Michelle Dijkstra

1. Familie Damman:
    18 oktober 2015
    Dank je wel Michelle voor jouw mooie verhalen. Van Jim hadden wij vandaag al enkele foto's ontvangen van Cat Tales!