China 2015, dag 8

21 oktober 2015 - Beijing, China

Nadat ik een redelijk Westers ontbijt had gehad wat bestond uit wit brood met jam en wat fruit, gingen we naar school. We waren daar rond 7:15 en gingen daarna met de bus naar de ambassade samen met de Chinese studenten. Er waren veel files en we hebben er zo'n anderhalf uur over gedaan om daar te komen. Eenmaal daar werden we ontvangen met koffie en thee en Nederlandse koekjes! We kregen een presentatie van meneer Pho over zijn werk voor de ambassade en daarna was er een vragenronde. Hierna waren er geen files waardoor we na zo'n half uur al weer op de school waren. Op school hebben we geluncht en daarna zijn we weer met de bus naar Boon Edam gegaan, daar hebben we een presentatie gekregen over Boon Edam in China en de fabriek en showroom gezien. We gingen weer terug met de bus en kwamen iets over drie al weer terug op school. De Chinezen hadden nog school tot 5 uur dus zijn we met alle Nederlanders nog even naar het warenhuis geweest. Daarna ging iedereen met zijn buddy mee. En ik heb gegeten in een bbq restaurant met de familie van mijn buddy, wat erg lekker was ! Anne-Eva Post